lørdag 12. mai 2012

Elgskremsel


Det har vært et langt lerret å bleke, å få gjort de siste monteringene av øko-dassen på hytta slik at vi kan få tatt den i bruk. Men i går fikk jeg de siste delene og nå er det stort sett bare å få avluftingsrøret ut veggen som gjenstår. Sisternevann er også i sluttfasen og det blir kjekt å slippe å ta med seg vann for hver tur. Ting tar tid, har vi fått erfare. Når butikkene ikke har varene på lager og må bestille fra inn- og utland.
Turene på hytta blir stadig triveligere nå ettersom våren og varmen slår til. Og jeg tar meg tid til å slappe av på terrassen også, i godstolen. Eller tar en runde i nærområdet og ser etter vårblomster, samt på fugle- og dyrelivet. Det er mye elg i nærheten, men som bildet viser, tar de føttene fatt når de hører meg komme langs stien.
Ekstra raske er de om jeg nynner eller prater med meg selv; kanskje min manglende sangstemme er beste elgskremslet..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar