søndag 1. januar 2012

Godt Nyttår!

Til deg som leser bloggen min. Må du få et godt og friskt år, hva enn horoskopet ditt i ukebladene måtte mene..

Selv er jeg sluttet med, for lenge siden, å ha gode nyttårsforsett. Selvfølgelig fordi jeg aldri har klart å holde dem. Om det var trening for å få min noe spinkle kropp sterkere og større, eller arbeidsmessige utfordringer som manglende listverk på soverommet etter siste oppgraderingen for år tilbake; når februaren kom var de ikke så viktige lenger, liksom. De kunne i beste fall utsettes, men helst glemmes, -i all stillhet. Om fruen med et snev av humor etterlyste mer besluttsomhet og framdrift, hadde jeg alltid gode grunner for ikke å gjøre noe, akkurat da.
Jeg har visst aldri helt taklet å gi aktivitetsbehovet mitt et fornuftig og målrettet innhold, dessverre. Og nå begynner det kanskje å bli i seneste laget å gjøre noe med det…?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar