søndag 30. januar 2011

Fjelltrim

Egentlig sitter jeg og venter på at det skal bli ordentlig lyst ute, litt seinere ut på dagen. Slik at jeg kan ta den første fjelltoppen i årets ”Fjelltrimmen i Brønnøy”. Og jeg har stor tro på at jeg skal få med meg et av barnebarna som turkamerat, kanskje begge om jeg er heldig. Regnet den siste uka har tatt bort mye snø, men langt fra nok til å klatre de høyeste toppene. Vi får nok klare oss med en av de lavere i dag, en her ute ved kysten der det nærmest er barmark. Nattens sludd burde gjøre at det ikke er altfor glatt føre oppetter fjellsiden.

 
Om ikke lenge kan vi hente trofeet fra fjorårets turer, kruset som viser at vi har klart minst 8 av de 10 toppene som utgjør fjelltrimmen. Det står noen krus der allerede på hylle og i skap, men det er like artig å få et til..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar