onsdag 20. mars 2013

Sist

Last Man Standing

2 kommentarer:

  1. Historie-boken Bibelen.

    Det første jeg tenkte da jeg så overskriften din; (før teksten)de siste skal bli de første.
    Da har jeg en oppgave til deg; oppsøk samme sted, nå, i vår, se om d stemmer.

    Er jo mye korrekt historikk i Bibelen, men...mye som er ikke-korrekt...selvfølgelig..var jo ikke så enkelt å dele kunnskap, forske etc, i "de dager".
    Hulk, ingen tlf, engang, for ikke å nevne....ohoi, for en imponerende(???) utvikling som har funnet sted.

    Mvh C

    SvarSlett
  2. Hei, jeg lot nok bildet fortelle historien. Fjorårets siste strandnellik langt utpå høsten. Så kan man kanskje se paralleller om man tenker seg om.
    Ja, utviklingen har vært enorm i min generasjon bare.
    Mvh Hans K

    SvarSlett