lørdag 7. april 2012

Interessedeling


Må innrømme at jeg synes det artig å dele interesse med andre, og at andre til eksempel kan synes min hobby med fotografering er noe som fenger dem, som noe de kan være opptatt av. Derfor ble jeg glad da yngste barnebarnet, som hadde hjulpet meg med å fóre min seilervenns sauer i snøværet, på hjemturen grep mitt kamera med telelinse, rullet bilvinduet ned og fotograferte motiver langs veien. Hans eget kamera lå i ryggsekken.
Bildet i dag tok han av en gravemaskin som hadde tatt påskeferie og var i ferd med å snø ned i veikanten. Likte at han valgte et utsnitt og ikke avbildet hele maskinen. Ble liksom mer spennende, det. Synes jeg, og håper han finner visualisering av opplevelse gjennom kameralinsen interessant som tenåring også…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar