mandag 16. april 2012

Det beste


I morratidlig starter jeg turen tilbake til Brønnøysund, kjører Kystriksveien sørover også. Med et visst vemod må jeg nok vedgå. Det har vært ei særdeles trivelig lita uke her på Lekanger. Selv været har vært overraskende godt med sol på dagtid, om enn med nattefrost og en og annen snøeling for å vise, liksom, at det ikke er vår riktig ennå..
Blir spennende i tiden framover å se gjennom alle bildene jeg har tatt under oppholdet, sortere dem og eventuelt bruke noen om de skulle passe noe formål. Som på tidligere turer hit, vet jeg alt nå at det beste med turen har vært å treffe familien og prate og ha det hyggelig sammen.
Bildet i dag av Sandhornet tok jeg ut- og nordfor Hustadøya. For å si det med Elias Blix: ”Where a peak scales the sky”. Og denne gangen ikke bare ”med si krone av snø”, men hele fjellet snødekt. Så får jeg klare meg med Torghatten fram til neste tur nordover…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar