tirsdag 21. februar 2012

Pensjonistuke


Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, denne siste uka har bare rast forbi. Fleipen om at tiden går fortere jo gamlere man blir, gjør at jeg føler jeg må være blitt svært gammel. At det har snødd, regnet og sluddet om hverandre med små solgløtt innimellom, har egentlig ikke betydd noe; det har bare krydret tilværelsen. Det er godt å komme seg ut og få gått av seg litt av godmaten som er blitt servert de siste dagene. Familiebesøk fra Sunnmøre har økt selskapeligheten og matfatene har vært litt i overkant av hva de er til daglig, for å si det sånn.
Men når jeg tenker meg godt om, har jeg nok bare hatt en vanlig pensjonistuke; en uke helt uten de store utfordringene eller opplevelsene. Det må jeg prøve å få gjort noe med, snarest…

Og så må jeg gratulere en annen pensjonist med 75-årsdagen sin i dag; nemlig Kong Harald

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar