søndag 4. desember 2011

Crew

Det ble en nydelig søndag i dag, værmessig og på alle måter for øvrig. Og bra var det, vi skulle bruke dagen til å ilandsette seilbåten ”Tresbelle”, en 37’ Nordbellebåt fra 70-tallet; den samme som jeg var med og seile hjem fra Gøteborg i fjor sommer. I tillegg skulle vi ta ned masta på ”Nirvana” som ble ødelagt under stormen ”Berit”. Timene gikk og det ble nesten kveld og mørkt før arbeidet var gjort og vi pensjonistene kunne ”permitteres”.

Hvor godt var det da at jeg kunne dra til svigermor til sen ettermiddagskaffe med familien og med mye god mat til. Bra at hun er velkjent med min store matlyst, som blomstret spesielt sterkt i dag etter en lang dag ute i frisk desemberluft.
Håper bare jeg ikke overgikk meg selv i matfatet, denne gangen og…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar