onsdag 21. desember 2011

Bortskjemt

”Shit happens”, sies det på godt norsk. Og særlig før jul, har jeg erfaring med. Det har gitt meg mulighet til litt aktivitet jeg ellers ville gått glipp av. Så i dag står både bilen til eldste barnebarnet og min datter på verksted. Bare for små justeringer som ikke griper langt inn i førjulslanke pengebøker, men som må gjøres før det utvikler seg. Og verkstedet er selvsagt Høyland Bil, etter min mening det beste i byen!

Min rolle har ikke vært annen enn koordinering med, og henting og bringing av bilene til verkstedet; ettersom de er på jobb og jeg har lite å gjøre og er glad for å få noe å konsentrere meg om. Jeg må jo selvfølgelig prøve å ikke virke alt for ivrig, men antar de har gjennomskuet meg likevel.  Og barnebarna pleier å opplyse meg om at; ”så lenge vi vet at vi blir bortskjemte, er det ingen fare. Det var verre om vi trodde det skulle være sånn”.
Da er det sjanse for framtidige oppdrag for meg, forhåpentligvis…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar