torsdag 21. februar 2013

Mantracker

Jeg halset rundt i skiløypene på Gåsheia på min trimtur i går formiddag da helikopteret på bildet dukket opp i lav høyde over åskammen, kretset rundt og forsvant igjen. Dette gjentok seg et par ganger og underernært på opplevelser kanskje, fikk jeg en svak fornemmelse av at det var meg de lette etter, der nede mellom småfuruene. Nesten som i en episode av den amerikanske tv-serien Mantracker.

Jeg fanget dem gjennom kameralinsen, gudene vet hva de fikk slags fangst ut av turen…

2 kommentarer:

  1. Når jeg ser og hører ett helikopter blir jeg imponert, en kunstners/komikers opplevelse av samme situasjon; ved setningen, kanskje underernært på opplevelser...e d meg de ser etter, en sprø gamling mellom småfuruer, da knakk jeg sammen av latter. Hint, så lenge d e liv, e d ikke for sent, hva med å vurdere stand-up...stå opp-komikk?

    SvarSlett
  2. Min karriere på scenen ble avsluttet med russerevyene, men artig var det; kan jeg huske. Så jeg tenker jeg lar det bli med det :-)
    Mvh Hans K

    SvarSlett