søndag 14. juli 2019

Så lenge

Det fantes mange rare dyr i arken og mange planter vokser vill i parken. Og intet er nytt under solen, mens mye er skjult under kjolen, heter det. Så i mitt enfold kan jeg more meg med tilværelsens paradokser og skjebnens ironier, jeg kan jo ikke endre noe likevel -om jeg skulle ha noen idéer om det da. For mens religionens mørkemenn med storboka i handa vil styre og bestemme over damenes gjøren og laden, gjør damene likevel det de alltid har hatt lyst til og gjort; ta seg ut som best de kan, vise seg fram og sjarmere; hverandre og mannslingene rundt om. Og modell Rawdah er intet unntak og vekker internasjonal oppmerksomhet med sine kostymer, mens replikken hennes føyelig er:

Så lenge du ikke ser huden min, kan jeg gå i hva jeg vil...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar