mandag 10. november 2014

Enfoldighet



Hvor naiv er jeg egentlig i min enfoldighet? Som trodde at den rødgrønne «ungdommen» var prototypen på karrierepolitikere som gjerne kobler egne interesser sammen med politikken når målet gagner dem og statusen deres. Hvor lett og ubekymret deler de ikke sparepengene våre med utlandet og gjør seg betydningsfulle i stillinger som øker risikobildet og åpner landet vårt for terrorister og andre ytterliggående. Og når jeg og eldrebølgen vår er nådd gammelhjemmene, ser jeg ikke for meg at våre nye landsfruer innehar stillinger der de må stelle oss skitne og vantro. Det er bare å se til England og Sverige, det. Hva vi kan vente oss.

Lettlært som han er, følger Børge i sporet og gir smilende bort 750 mill.. Er vel ren statskorrupsjon det..?

2 kommentarer:

  1. Ifølge Hege Storhaug i boka Tilslørt. Avslørt; noen tilslørte muslimske kvinner ansatt i barnehager (danmark) nekter å komme i fysisk kontakt med ikke-muslimske barn da de ansees som urene! I bydel i Malmø der 90% av befolkningen er innvandrere/muslimer er 90% arbeidsledige. Ergo; hvis det mot formodning er ansatt nye landsfruer på pleiehjem bør konvertering overveies. NN

    SvarSlett
  2. Kunnskap er som med lyspæra, jo sterkere, dess mer ser man. Og så er det noe med det å like det man ser, eller ikke..? Og derfra; er kanskje den enkeltes valg...
    Ha en fin kveld videre :-)

    SvarSlett