lørdag 21. juli 2012

Ferdig


Jeg er både lettet og glad for at jeg er ferdig hos tannlegen nå. Det kostet flesk, men er verdt alle pengene jeg betalte, tenker jeg. Og som hun sa, tannlegen, etter siste behandlingen: ”Så fint smil har du aldri hatt før, Hans Karl”. Så får jeg vel tro henne på det. 

På den andre siden, kommer jeg nok til å savne turene til Sandnessjøen. Til god mat før tannlegetimen og tid til fotorunder mellom fergeavgangene. Artig å gjenoppdage byen og omegn igjen, der mye er forandret siden jeg bodde der de to årene midt på 60-tallet. 

Og så er de begynt å sommerpynte litt for turistene også, her fra gjenstemarinaen…

2 kommentarer:

  1. Kan vi få se det nye fine smilet ditt nå :))
    storesøster.

    SvarSlett
  2. Ja selvfølgelig. E glis heile tida no, for sikkerhets skyld ;-)(Men ikke på bloggen)

    SvarSlett