tirsdag 17. mai 2011

17. mai

Så har vi okkupert sofaen igjen, Pujan og jeg; han i tung søvn og jeg med PC’n på fanget som så ofte før. Mett og fornøyd er jeg etter en vellykket dag sammen med den nære familien her, og en lang prat over telefonen med min gamle mor nå i kveldinga. Tenkte stort i dag tidlig om alle bildene jeg skulle ta, med nasjonale motiv og Norge i rødt, hvitt og blått.

Selv om jeg er fritatt for matlagingen på grunn av manglende talent, eller som fruen sier; du må gi deg tid, god mat må planlegges og lages med omhu, det er ikke noe man bare rufser fra seg i en fart, -synes jeg dagen bare forsvant, som en god venn på besøk. Vel har jeg fyrt opp og passet varmen i peisen, hentet svigermor og bjørkelauv til borddekorasjonen, men det ble liksom ikke noe å skryte av, noe å vise til.

Det ble kanskje ikke bildet heller, det ene jeg fikk tatt i dag…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar