torsdag 24. februar 2011

Elias Blix

I dag er det 24. februar og 175 år siden Elias Blix, bror til min tippoldefar Ole, ble født. Jeg legger noen linker til sider som er mer informative enn det jeg kan være i et kort blogginnlegg. Med litt morbid pensjonisthumor i bakhodet, kan følgende Blixsalme være min markering av dagen. Kine Hellebust synger denne salmen på sin CD ”15 salmar og 1 song” til arrangement av Bjørn Andor Drage; en CD vel verdt å lytte til for Blix-fans:

No soli bak um blåe fjell
Sitt ljose andlet gøymer,
Og myrker yver heimen fell,
Og jordi ligg og drøymer.
Gud, lat di åsyn lysa ned,
So heilag fred
Inn i vårt hjarta strøymer!

Kom, Jesus, inn og med meg ver
Når det til kvelden stundar!
Og lat din engel standa her
Ved lægjet når eg blundar,
Og varda vel min kvilestad!
Og vekk meg glad
Til song med fugl i lundar!

Men når eg her min nattverd held,
Og livet kring meg tagnar,
Eg minnast må min siste kveld
Då ikkje meir det dagnar.
Når soli neste morgon stend
Upp yver grend
Ho meg då ikkje gagnar.

Som ferdesmann på ville hav
I storm og stride veder
Eg styrer mot mi opne grav
Med kvart det steg eg treder.
Eg er av Adams arme hold,
Ein mann av mold
Som alle mine feder.

Men Jesus fører meg ved hand,
Eg ikkje råd skal sakna.
Han fører meg til livsens land,
Der alle stormar spakna.
Når eg i grav er gjøymd og duld,
For Kristi skuld
Eg skal ein morgon vakna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar