søndag 29. september 2019

Patriots

Den så jeg ikke komme, at jeg skulle bli meningsfelle med presidenten. Etter at jeg i årevis har raljert over våre egne folkevalgte elitepolitikere som i duracellkaninfart skusler bor land, økonomi og kultur for egen vinning og status. For Donald har skjønt det, at han er folkevalgt for først og fremst å ivareta USA, ikke hele verden. Selv om han er flink til det også. Så kanskje Jonas, Erna, Ine og resten av kameratgjengen kan se fornuften i hans: "The future does not belong to globalists. The future belongs to patriots. The future belongs to sovereign and independent nations ..". Men i et anfall av en gammel manns mismot, tror jeg nok jeg vet svaret.

Kursen blir neppe endret, til det er egen gevinst for dyrebar..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar