lørdag 14. oktober 2017

Viktigper

Da jeg var i min beste yrkesaktive alder, fikk jeg av kollegene mine ved en tilstelning av mer sosial karakter et bilde av en karikert viktigper med følgende tekst under: "Jeg har ikke alltid rett, men jeg tar aldri feil!". De prøvde kanskje på en humoristisk måte å fortelle meg noe. Såpass skjønte jeg jo. Kanskje er det sånn med bloggen óg. Som jeg trutt holder på med, dag etter dag for å ha noe ufornuftig å fylle dagene med. I går var et lite jubileum. Da hadde jeg lagt ut 2300 blogginnlegg med bilde, det har vært 66116 sidevisninger og 21690 bloggbesøk. Tallenes tale. Men med gammelmannens stadig striere ego, skjønner jeg neppe når nok er nok.

Og jeg burde holde opp..

2 kommentarer:

  1. Statistikk lyver sjelden, men hvor er ekkokammeret, alle lik og del?

    SvarSlett
  2. He he, det har jeg ikke funnet ut av, ennå; enkel som jeg er og enklere blitt med årene. Ha en fin dag videre.
    Mvh HKK

    SvarSlett