fredag 3. juni 2011

Robin Hood

Skulle rydde litt i bokhylla i går kveld, sånn i all hemmelighet selvfølgelig. Fruen måtte ikke skjønne at jeg ryddet, det kunne lett føre til større deltakelse i husarbeidet, noe som må unngås; en seiler gjør ikke sånt arbeid uten klare ordrer og avgrensninger.  Under oppryddingen kom jeg over en video som barnebarna hadde lagt igjen hos oss, om Robin Hood. Jeg innrømmer glatt at sjelden har en video gitt oss så mye latter og glede som denne, humoristisk og fantastisk godt tegnet som den er. Fristelsen ble for stor og det hadde egentlig ikke noen hast å rydde ferdig, fant jeg ut.

I stedet havnet jeg i sofaen igjen, videoen ble satt i PC’n, headsettet på ørene og jeg moret meg gjennom kvelden, barnslig som jeg antakelig fortsatt er. Det tar sin tid å bli voksen…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar