onsdag 14. november 2012

Stranger


Det går an å ha to tanker i hodet samtidig, hører jeg politikerne ofte si. Ja vel og heldigvis! Da er det ikke så rart at jeg liker godt å komme hjem igjen etter lange seilturer og samtidig synes det er trist og vemodig at turen er over.
(Bildet viser innseilingen vår i sol til Brønnøysund. Etter nesten tre ukers seilas i sommer er vi hjemme). Slik kan jeg sitte og fable og tøve, mens regnet bøtter ned dag etter dag. Med en og annen godværsdag innimellom slik at denne høsten ikke skal virke alt for lang og grå.
Forresten, i går fikk jeg tak i og kjørt hjem to biltilhengerlass med stranger. Nok til å kunne kose meg med kappsaga og vedklyveren noen timers tid, pluss stabling av veden bak garasjen til førstetørk før vedskjulet.
Noen må ville meg godt…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar