torsdag 18. oktober 2012

Logo


Jeg har et lite jubileum i dag. Som forbigås i all stillhet, naturligvis. Jeg blir 67 år. Det gir anledning til endring av bloggens logo. Den er blitt misvisende med årene i navnet, kanskje også i billedmotivet som viser en liten figur i svaberget nedfor hytta.
En logo skal vise virksomhetens visuelle identitet, heter det på fagspråket.  Altså her min visuelle identitet. Det er da jeg blir skeptisk. Til hva jeg gir meg ut på.
Hadde vært enklere om logoen ikke skulle ha noen mening, men bare være litt øyegodt. Da kunne jeg brukt Pujan som motiv, der han mett og uten tanke for noen verdens ting sløver bort dagen i sofaen. Som den durkdrevne pensjonisten han er.
Forandring fryder? Jeg tror jeg fortsetter i det gamle sporet. Det er tryggest, det..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar