mandag 8. september 2014

På rygg



Ja ja, jeg overlever nok denne gangen også. Det føles bare ikke slik, når jeg tenker på at litt utpå dagen i dag ligger jeg på rygg i tannlegestolen og kaldsvetter og prøver å la være å kjenne etter hvor vondt jeg har det. Og hvor dyr denne seansen kommer til å bli før jeg er ferdig. Selv om det bare er en vanlig årskontroll, pleier dyktige tannleger alltid å pirke seg fram til noe som koster.  Å skrekk og gru. Hadde jeg bare vært mindre nøye med å kontrollere, kunne jeg unngått pinslene.

Og et sjarmerende smil…

2 kommentarer:

  1. Er enkelte situasjoner i livet hvor ord ikke strekker til, men vil du skal vite du har min dypeste medfølelse og idag går ALLE mine tanker til deg. Tror forøvrig flua har fallt for el-smekker, ikke av tannlege tainnlaus som ho e, og dermed ikke-reell sammenligning, så frykt ikke

    SvarSlett
  2. Takk takk. Jeg trengte litt medfølelse i dag. Føler jeg :-) . Forresten, her i huset er fluene selvdøde. Det er best sånn; har ikke hjerte til forfølgelse og død, eller skal vi si "gjøre en flue fortred"...

    SvarSlett