torsdag 28. juli 2011

Framdrift

Synes ikke at det er lenge siden det var vinter og snø da jeg gikk til hyttetomta for å se og fotografere i området. Nå er det sommer med høyt, grønt gras rundt naustene i nærheten, og lyng der blåbæra modnes helt inn til hytteveggen. For hytta er på det meste ferdig. Noe arbeid står igjen, men det arbeides fort og effektivt når opptil fire mann er i sving samtidig; deriblant to polakker. Pluss meg da, som har ”fått lov” til å være med som altmuligmann mot ikke å gå i veien for proffene ;-)

På arbeid kl 0800 og ferdig kl 1600; med til dels hardt fysisk (ute)arbeid. Da er matlysten på topp fortsatt og jeg har ingen vansker med å sovne når jeg legger meg utpå kvelden. Kanskje flere pensjonister burde bygge hytte..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar