fredag 25. desember 2020

Ofte

Ofte ser jeg at Trump formulerer mine tanker og reaksjoner mer presist og treffende enn hva jeg selv klarer. Som når han nå mener "krisepakken (deres) favoriserer både andre stater og innvandrere i USA på bekostning av amerikanske statsborgere og bedrifter". Dette kunne like gjerne vært en skrevet om Norge, hvor nordmenn som regel kommer sist i køen, uansett. For bedreviterne i hovedstaden turer fram. Det er ikke måte på hva som skal forbys fordi det kan krenke fremmedfolket. Nå skal vi ikke lenger kunne bruke hvitt og svart når vi skal beskrive noen. Så om jeg ikke er en "hvit mann" lenger, hva er jeg da? Heldigvis har vi eminente tegnere som illustrerer galskapen mens de fleste tier. 

Et bilde sier mer enn ord...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar