onsdag 14. mars 2018

Gullgutten

Hadde jeg bare vært like flink som Marvin til å visualisere hva jeg vil ha sagt, så skulle jeg ikke nevnt min mani til å se fanden på veggen i alle disse glatte tungene som sier akkurat hva de tror vi liker å høre! For å karre seg selv fram til berømmelse og rikdom. "Jeg får alltid folk til å like meg", sier den politiske syriaflyktningen som Sverige ikke ville ha, men som vi tok i mot og klapper fram. "Jeg tror både på islam og kristendommen, og mange andre religioner", sier han i et portrettintervju. For sikkerhets skyld. Ser vi imidlertid på hans politiske budskap, er AUF-lederen mest kjent for sin resolutte stempling av meningsmotstandere og intolerante holdning til anderledestenkende; i god islamsk tradisjon.

Redaktørenes gullgutt...

(Forresten, F*** telenor for ustabilt internett, igjen..!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar