tirsdag 5. november 2013

Femtegir


Jeg har alltid hatt det travelt. Også i min oppvekst og ungdom under Sandhornet (993moh). Så da jeg kom over noen gamle bilder fra sommeren 1961 og så at vi ikke valgte den tradisjonelle ruta via Horsdal og Stjerndalen opp til toppen, nabogutten Magne og jeg, men gikk rett opp og ned igjen på forsida via Aksla, var det bare en bekreftelse på denne travelheten. I dag får jeg sug i magen bare jeg tenker på en tur etter samme ruta. Jeg tror alderen er i ferd med å innhente meg.
Det er på tide, vil noen kanskje finne på å si…

(Bildet viser meg i fjellsiden og oppe på toppen. Magne tok bildene) 

2 kommentarer:

  1. Tøft. Har du bilder fra turen samme ruta i 63 eller var det 64?

    SvarSlett
  2. Hei og takk for kommentar. Nei, jeg har ikke bilder fra de seinere turene. Hadde kanskje ikke penger til filmrull/framkalling av bilder ;-) da.
    Mvh Hans K.

    SvarSlett