sixty5
lørdag 19. januar 2019
A-laget
om du kje e grønn eill rø
får du værsågo bærre sett der i kø
ja slutt nu å syt og klag
du som kje spælla på vårres lag
å d så kjekt å telhør Bodøfiffen
d d så utgjær heile diffen...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar