Happy ending
Så må det da, tross vår venstrevridde medias maniske nedrakking, være noe positivt med Donald når vår notoriske vindhane Jensemann finner å ville ha ham som venn, for en stund i alle fall, til noe bedre dukker opp. Og landet i vest går jo så det suser. Om presidentens uformelle stil er uvanlig blandt politikerne og deres venner i media, setter folk flest pris på klar og direkte tale. Da vet vi hva vi har å forholde oss til. At Vladimir Vladimirovich også tilsynelatende trives i hans selskap, burde borge for a happy ending.
Og når enden er god...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar