Borteliv
He he, som vanlig har jeg lite grunnlag for mine bastante meninger, så også når det gjelder vårt nyutnevnte barneombud. Som er et nytt eksempel på fordelen med å være blond, ha lang merittliste og en glitrende CV å vise til, i tillegg til å være en av gjengen, naturligvis. Så kan jeg saktens lure på hvordan en så supertravel karrieredame får tid til sine egne barn og familie; om de skulle bety noe -utenom rampelyset som de er. Nå ja, hun har sikkert råd til både barnepike og husholderske.
Eller har en oppofrende mann som ser nytten i hennes borteliv...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar