sixty5
tirsdag 12. april 2016
Kommer sol
Så det ikke bare blir en gammel manns pessimisme som preger stunden, legger jeg ut et bilde jeg tok i Rørvik i forbifarten. Fordi selve skulpturen
og
motivet tiltalte meg den gang, som nå.
Og paraplyen, den kan brukes både mot sol og regn…
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar