sixty5
torsdag 16. april 2015
Regn
Da jeg var liten, gikk jeg ofte ut barhodet i vårregnet. Da fikk jeg krøller i håret og det var stas. Nå er det lite igjen å få krøller i og jeg får glede meg over regnværets lek med andre ting.
Som en våt båt…
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar