sixty5
lørdag 25. april 2015
Grønn gren
Hvor herlig er det ikke å sitte på den grønne gren. Nyte privilegiet det er å få være der. Så tenker jeg at om mange nok kommer seg opp dit, vil den knekke og samtlige falle ned.
Den grønne gren er for de få…
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar