sixty5
lørdag 22. november 2014
Nyte fruktene
Det har nok alltid vært sånn, at noen liker å arbeide og andre bare nye det gode liv? Etter at de har arbeidet, som bildet tatt i Ålesund viser…?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar