sixty5
tirsdag 7. oktober 2014
Mageplask
Uff ja, denne tegningen i lørdags-vg for litt siden får meg fortsatt til å grunne på hva som er forskjellen mellom en blogg og en selfie.
Magen…?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar