torsdag 6. februar 2014
Luftig trim
Denne uka, så langt, har vært nesten vårlig i været. Med barmark og plussgrader, solskinn og en svak austavind; likevel ikke mer enn svalende i min fjelltrim, der jeg har tatt 2 to topper per dag nå når jeg først er giret og motivert for høydetrening. Og termosen med urtete, og litt mørk sjokolade til, har vært min belønning der på toppene i tillegg til en fabelaktig utsikt utover Sør-Helgelands mektige natur.
Og jeg har ikke dårlig samvittighet for å være frisk og rask ennå, vet jo aldri hvor lenge det varer…
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar