sixty5
tirsdag 1. oktober 2013
Vektproblem
Det er nå en gang slik, blir det sagt; at er du født i Vektens tegn, vil du alltid ha problem med å bestemme deg. Og å balansere vektskålene. Et evig «
Skal, skal ikke…»
Hardt å være Vekt, forstår jeg.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar