«Ingen kjenner dagen før solen går ned», heter det visst; et eller annet sted. Og gårdagen ble både svært regnfull og bilkjørende i det jeg var ledsager for en som måtte til sykehuset i Sandnessjøen for videre undersøkelser enn det sykestua i Brønnøysund kunne gi. Da buss- og fergerutene ikke passet, ble det å kjøre via Mosjøen. En solid omvei, men likevel var vi mye raskere framme enn om vi skulle brukt offentlig transport.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar