sixty5
onsdag 24. april 2013
Naustet
- Da bruker jeg naustet, tenkte sikkert herøyværingen. Og flyttet inn. Motivet fanget jeg fra båten i det vi dro forbi forrige mandag. Sannheten får vi nok aldri vite.
Og det er like greit det…
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar