sixty5
tirsdag 12. februar 2013
Ja ja, ja vel..
e
sett no her
og venta
på om nokken fer
og henta
en sommar varm
og ny
me småbåtlarm
og måsegny
-
svale på en streng
og overflod i blomstereng
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar