sixty5
søndag 11. november 2012
Kjølnet
Giske alene er romstor nok for Trøndelag! Treng vi å få Borten og Arnestad oppgradert i tillegg?
(Aller helst skulle vi klart å spa fram en sørhelgelending med sine meningers mot, men det er kanskje for mye å ønske seg en søndagsmorgen…?)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar