sixty5
tirsdag 23. oktober 2012
Kjære Elias
Av og til gneg tanken meg, om hvor lang tid det tar, med fortsatt APstyrt Norge, før vi ikke har noe annet enn et dyrt fedreland igjen?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar