sixty5
fredag 7. september 2012
I méa
Det er ikke så mye mer å si. Båten ligger klar i støa og fisken står i méa utfor Øya. Og jeg har et velfylt slukskrin og en 7,5’ fiskestang i bilen….
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar