sixty5
torsdag 15. desember 2011
Primula
De 5 – 6 varmegradene vi har denne uka får meg til å tenke på at det, tross alt, ikke er så lenge igjen til mai og primula i oppkjørselen. Det går mot lysere tider snart ;-)
Fint å gå og tenke på når det arbeidsmessig stilner av mot jul…
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar