sixty5
søndag 4. september 2011
Sunwind
Klar for de som skal ha båten på land i vinteropplag. Men min "Sunwind" blir på sjøen, som vanlig. For seiler jeg ikke, kan jeg fiske; både til oss og til Pujan.
Som oss, får han aldri nok med fisk...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar