Navnet var ”Utopia” og man kan vel si at å eie en slik en er utopi for de aller fleste av oss. Jeg må nok holde meg til min ”Sunwind 311” også for ettertiden…
onsdag 27. juli 2011
Utopia
Sommeren er en interessant årstid. Da stikker båter av alle slag innom gjestehavna i Brønnøysund og man kan slenge bortom og ta en titt på kostbarhetene, enten det nå er seilbåter eller cruisere. Og i sommer har det vært mange av dem, noe godt varmt vær og forskjellige festivaler kanskje kan ta æren for. I går lå en båt litt utenom det vanlige ved kaia, for stor til å komme inn i gjestehavna. En strøm av nysgjerrige tilskuere brukte tid på å se på herligheten, som var registrert i George Town og bar engelsk flagg på hekken.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar