sixty5
mandag 25. juli 2011
Fender
Tenker at denne båten og fendrene kommer nok ikke på sjøen i sommer heller. Slik har den stått siden i fjor og ingenting tyder på endringer i situasjonen.
Men et greit billedmotiv utgjør den, innbiller jeg meg…
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar