En ting går det ut over, og det er bloggingen ;-) Kanskje ikke så viktig, men likevel vil jeg prøve å være på nett i gammel stil. Vi har jo pauser i arbeidet og kan ta matpakken med ned i fjæra og nyte den der i lyden fra bølgeskvulp og måkeskrik. Og fotomotiver er det over alt, om man ser etter. Bildet er fra Hornsfjæra.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar