sixty5
fredag 1. april 2011
Hestehov
Jeg falt for denne hestehoven som hadde presset seg opp gjennom asfalten i dag utfor klubbhuset på Gårdsøya. Og det er ingen aprilspøk. Da er nok våren i rute…?
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar