sixty5
tirsdag 24. august 2010
Turist
Var i Beiarn seinest i sommerferien i år. Fikk ikke tid til å besøke slekt eller ta alle bildene jeg har drømt om. Dagen gikk så fort. Og motivene var så mange og forskjellige.
Men, jeg satt da igjen med dette; en foss i Beiarn.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar